Urasc maxim pustoaicele bagacioase, care n-au nimic mai bun de facut decat sa vorbeasca intr-una despre ceea ce fac eu si sa ameninte in stanga si-n dreapta!

Tin sa mentionez ca blogul asta este un spatiu personal si scriu absolut ce vreau, cum vreau, cand vreau!

Faptul ca anumite persoane se simt deranjate de ceea ce scriu eu nu ma intereseaza catusi de putin. Daca nu place cuiva, sa nu mai citeasca.

Eu nu scriu pentru cineva, scriu pentru mine. Imi place sa scriu despre sentimentele, gandurile mele si simt ca ma linisteste.

Nu pot sa cred ca ai tupeul sa comentezi dupa ce stii bine ca tu ai fost cea care a atacat in nenumarate randuri. Nu ma cunosti, nu ne tragem de sireturi, nu ai nicio legatura cu mine sau viata mea, deci shut the fuck up.

In plus, amenintarile si remarcile tale nu fac decat sa iti dezvaluie caracterul… Si eu care credeam ca Ferentariul este patria mahalagiilor.

Guess i was wrong…

