Am înțeles acum că prima dragoste nu o poți uita niciodată. Poți să vrei tu să o uiți, ea nu te va lăsa să faci lucrul ăsta.

Nu contează în ce constă această primă dragoste… fie că este primul iubit, fie că este un lucru care ți-a plăcut foarte mult, fie că este un lucru pe care l-ai făcut pentru prima dată cu cineva drag…

Eu sunt foarte atașată de această primă dragoste. Și acum suspin cănd mă gândesc la primul meu telefon mai performant care, în liceu, era sursa noastră de distracție. În fiecare pauză ascultam muzică și aveam o mica petrecere, cu un recital din partea vreunei colege sau un mic dans din partea mea… era super amuzant!

Apoi, a fost prima mea cameră foto digitală. A trebuit să o vând ca să îmi pot lua una mai bună, care sa atingă oarecum standardele pe care mi le doream.Dacă mă intrebaţi, nici acum nu sunt mulţumită de actuala mea cameră foto și îmi doresc ceva mai bun.

La fel mi s-a întâmplat și cu prima dragoste. M-a dat peste cap, m-a influenţat, mi-a deschis noi perspective și mi-a descoperit parţi din mine pe care nu le cunosteam înca sau refuzăm să le las să mă domine. E minunat să te descoperi pe tine lângă cineva… e ca și cum ai face o călătorie iniţiatică în propria lume. Devii astfel personajul principal în propria ta poveste, în propriul tău basm.

Deşi de cele mai multe ori, prima iubire nu dureaza, nu are puterea de a răzbi, ea ramane o experienţă unică, care te defineşte ca persoană, personalitate, dar şi ca identitate.

Sau, cel puţin aşa s-a întâmplat în cazul meu. Eu mă definesc în funcţie de experienţele mele, de sentimentele trăite şi de intensitatea lor, de persoanele care mă înconjoară, de toate cele care au trecut prin viaţa mea, de lucrurile care îmi plac şi de greşelile făcute.

Eu mă definesc în funcţie de toate îmbrăţişările primite, de toate zâmbetele provocate, de toate privirile furate.

