My love for you is like a „I can`t live without you” love, it is like a „you take my breath away” love.

Mi-ai schimbat viata. Mi-ai schimbat felul de a gandi si toate principiile. M-ai schimbat pe mine. In intregime!

M-ai invatat sa iubesc pur, simplu, liber si neconditionat. Asa te-am iubit. Cu fiecare zi petrecuta langa tine ma simteam mai aproape de tine. Cu fiecare imbratisare ma convingeam ca eu sunt pentru tine, iar tu esti si vei fi al meu for ever & ever si ca, desi multi nu sunt de acord cu relatia noastra, noi vom reusi sa trecem peste tot.

But we failed. De fapt, u did it! Eu as fi facut orice sa te am mereu langa mine. As fi renuntat la tot doar ca sa ne dam o sansa.

Cu toate astea ai decis ca nu e de ajuns si ti-ai lasat privirea asupra unei jumatati de femeie. La propriu!

Nu ar fi fost o problema sa decizi sa mergi mai departe atata timp cat m-ai fi anuntat si pe mine. Dar tu ai decis ca asa este corect fata de mine… Am ajuns sa regret ca te-am lasat sa intri in viata mea, ca te-am vrut lanaga mine, ca te-am crezut… Ma simt cuprinsa de furie doar cand ma gandesc ca am fost pe punctul de a renunta la tot ce am si ce sunt pentru a fi langa tine, iar tu, la prima cotitura, dai bir cu fugitii.

Dar cred ca asa sunt barbatii cand vine vorba de iubire. Despre mine stiu sigur ca sunt LoveFreak, LoveAddicted… I love freedom, I love madness, I love everything in my own personal way…

Si, in ceea ce te priveste, as putea spune ca te inteleg intr-o oarecare masura caci ” Le  coeur a ses raisons que la raison ne connait point!”

