… aproximativ… am ajuns de o saptamana acasa, ma simt mai bine! Va multumesc pentru interes si gandurile bune!

Cu toate astea, nu sunt linistita. Sunt in plina sesiune, nu stiu cum o sa reusesc sa mai fac fata… am o stare foarte nasoala, sunt foarte nervoasa si stresata, tip la toata lumea si nu ma pot concentra. Si ma oboseste orice lucru pe care il fac… e aiurea rau!

Dupa „minunata” endoscopie pe care am suferit-o, doctorii au concluzionat ca nu am nimic la stomac, ci rani pe 75% din suprafata esofagului… mda, super! Esofagita de reflux grad C! Tratament o luna, regim alimentar…

Si, colac peste pupaza, acum am si probleme cu blogul!!! A trebuit sa fac un blog pentru un proiect la facultate si azi m-am chinuit sa il sterg. Problema este ca ma redirectioneaza catre pagina aia care nu mai exista de fiecare data cand vreau sa fac ceva pe blogul pe meu… Ma ajuta cineva? Pretty please!

In rest sunt bine…sper sa supravietuiesc dupa sesiunea asta care m-a terminat psihic! As fi avut nevoie de putina liniste, dar asta este!

Aaa, si pe 15 ma apuc de scoala de soferi, imi recomandati ceva anume? Si vreau sa ma angajez, se ofera careva? Sunt serioasa si responsabila… 😀

P.S. – De la Eurovision am doua piese preferate, sper sa va placa si voua:


