Etichete

, , , , , , ,

Imi iubesc viata… I really do!

De cele mai multe ori ma surprinde si ma lasa fara cuvinte… atunci e roz!

Uneori ma tavaleste prin sentimete frumoase, apoi ma scutura lasandu-mi doar amintiri eterne… praful ala de stele care iti pune stralucire si culoare in lumea ta gri… atunci are culoarea rosu-aprins!

Cateodata ma scoate din letargia mea si ma trezeste la viata… imi arata cat de frumoasa poate fi… imi spune ca rasaritul este si el un motiv de bucurie… imi spune ca natura are grija de mine, iar eu trebuie sa o rasplatesc pe masura… atunci e verde-crud!

Se intampla sa fiu trista si sa mi se para ca nimic nu merge bine… mi se intampla sa fiu atat de suparata incat vreau sa plang fara motiv… in momentele alea, viata mea e neagra!

Uneori imi aduc aminte de copilarie si vremurile in care prietenii erau mai mult decat prieteni…erau viata mea… imi aduc aminte cand nimeni si nimic nu era mai puternic decat mine, nimeni si nimic nu ma putea contrazice… imi aduc aminte cand alergam spre mama cand o zaream la coltul strazii si cautam in punga dupa ceva bun… chiar si o guma de mi-ar fi adus, era cea mai buna… Cand ma gandesc la copilarie, mi-aduc aminte de inocenta, de ochi mari si verzi, de vise, de dragoste… atunci viata era alba!

Din cand in cand vars lacrimi de fericire… e uimitor cum 2 sentimente atat de diferite se contopesc in lacrimile alea… Uneori  simt cum ma scufund in ape sarate, insa nu mi-e frica… stiu ca voi ramane la suprafata…  Lacrimile au fost mereu scaparea mea… Cand plang viata mea e albastra!

Uneori lupt pentru ce e al meu si nu vreau sa il impart cu nimeni… uneori ma uit la soare si il blagoslovesc pentru maretia lui…alteori ma cert cu firele de praf si neinsemnatatea lor… atunci viata mea e galbena!

Sunt alergica la praf si par de matze si catzei… stranut si ma mananca toata pielea… simti ca se joaca cineva cu tine si cu nervii tai… atunci sunt nervoasa, iar viata mea e indigo!

So… this is me… and this is my colourful life…


