Etichete

, , , , , , ,

Anul acesta ne-am decis să scăpăm de vechiul grătar de 1 mai… să facem, domle, ceva deosebit, am zis! Și am făcut! Eficiență maximă deci.

Am plecat spre destinație vineri dimineața, la ora 5 și am ajuns pe la 8-9. Ne-am cazat și am plecat să halim ceva, adică să halească ei, că eu  fusesem joi la doctor și din cauza unei alergii a trebuit să țin regim alimentar: fără carne, ouă, căpșune, kiwi, zmeură, banane, ciocolată (aici m-a lovit sub centură), băuturi răcoritoare etc. It was like hell! Îmi părea că toată mâncarea avea ceva ce era pe lista neagră… bineînțeles că până la urmă am renunțat, că deja nu mai puteam de foame, iar stiksuri mâncasem deja 2 cutii.

Țin să menționez că m-am simțit precum o intrusă în acel mediu. Nu că nu aș asculta muzica pe care cei familiari locului o ascultă, o ascult și îmi place, e muzică bună, nu vorbesc de rockul ăla nebun, ci de rockul ăla cu sentiment și cu influențe, ce te trece dintr-o stare în alta în funcție de melodie. E vorba că eu văd stațiunea Vama Veche în strânsă legătură cu hard rockul, poate heavy metal și cu nebunii ăia cu motoare, gen Weast Coast Choppers, chiar am văzut câteva modele demne de faimoasa emisiune. Vama a fost invadată de wannabe. Mulți dintre ei cred că trebuiau să fie la Mamaia, dar au greșit stațiunea. Tricouri cu mesaj, pantofi cu toc și alte chestii pe care te aștepți să le vezi într-un club de fițe.

Noaptea a fost superbă. După un shot de tequila, un Salitos și un pahar de votka cu suc de mere eram în lumea mea: dansam, râdeam din orice și debordam de energie. Atmosfera a fost minunată. Un foc de tabără imens completa tabloul perfect: muzică, plajă, mare, energie, prieteni, băutură, iubire + foc de tabără. Pur și simplu uimitor, mi-a plăcut la nebunie.

Nu pot să descriu în cuvinte nebunia de acolo… nimeni nu are nicio grijă… nimănui nu-i pasă de nimeni și nimic… am bani, nu am bani asta e! Nimeni nu ține cont de reguli! Toată lumea este high!

Un lucru care mi-a displăcut enorm a fost faptul că stațiunea era ultra aglomerată, abia reușeai să mergi pe stradă. Iar pe străzile mai întunecate, un miros îmgrozitor… oare de ce? Pentru că noaptea se transformau în toalete în aer liber pentru indivizii care au băut prea multă bere și care au vezica foarte mică. Prostamol, dragii mei, Prostamol! Cică îmbunătățește și viața sexuală și dacă nu ai, îți face! 😀

Per total a fost o mini vacanță superbă… m-am distrat copios, am întărit legături, mi-am adus aminte de mine și am ridicat un pahar în cinstea mea și a voastră, noii mei prieteni!

Voi ce ați făcut de 1 mai? Cum ați petrecut?


