Etichete

, , , ,

Ce mai faceți, dragilor? Vă pregatiți deja de weekend? I know, I know… și eu vreau soare, vreme frumoasă, tot tacâmul pentru un sfârșit de săptămână revigornat! Dar, asta este, momentan prevăd un weekend înnorat.

Haideți să vă povestesc cum a fost la Brașov. Ce, nu v-am zis că am fost la Brașov? Ntz, ntz, ntz…. rușinică! Deci, dragii mei, în weekendul ce a trecut am fost la Brașov… m-am relaxant, mi-am încărcat bateriile, m-am delectat și m-am ofticat… Da, m-am ofticat pentru că nu trăiesc acolo… un oraș mic, draguț, curat, încărcat cu istorie, arhitectura frumoasa, un loc unde fiecare resursă este exploatată la maxim… fiecare ocazie, oportunitate nu este lăstă să scape fără a scoate măcar un mic beneficiu. Dacă ar fi la fel și în București, am putea să ne mândrim cu o capitala europeană. Momentan, rămân la părerea mea, cum că Brașovul este mai european decat capitala României.

Vă spun sincer că nu am vazut un oraș mai curat și mai frumos ca acesta. Nu am văzut o hârtie pe jos, nimic… în schimb am văzut multe lalele , foarte colorate… albe, roșii, mov, galbene… superbe!

Spuneam mai sus că oamenii ăia chiar știu să profite de orice oportuninate pe care orașul le-o oferă… Ei au transformat în obiectiv turistic o stradă foarte strâmtă, strada Sforii, pe care nu încap 2 persoane… ce credeți că s-ar fi întâmplat dacă acea stradă era în Bucuresti? Vă spun eu… era plină de gunoiaie, mirosea a urina doar când treceai pe lângă ea și, probabil, era locuită de aurolaci sau oameni ai străzii. Acolo, nu! Vopsită frumos, în culori vii, curata…

Pe lângă obiectivele turistice ale Brașovului pe care le-am vizitat (Piața Sfatului, Biserica Neagră, Turnul Alb, Turnul Negru, Poarta Ecaterinei, strada Sforii, Muzeul de Istorie), am trecut seara, alături de iubitul meu, pe la un restaurant superb, în stil medieval. Am primit palincă și nachos din partea casei și am savurat muschiuleț haiducesc (el) și piept de pui cu cașcaval și ciuperci (eu). Din nou, ireproșabil! El a cam stat pe ace pentru că Steaua pierdea in Giulești cu 5-1, era dezamăgit… Ne-am plimbat mai apoi prin oraș, mi-a cumpărat niște flori de la o bătrânică făcând astfel două lucruri frumoase :X, am mai făcut câteva poze și ne-am îndreptat sper casă.

A doua zi am fost la Paradisul Acvatic unde am râmas din nou uimită de inventivitatea de care au dat dovadă. O mulțime de bazine, tobogane, jacuzzi, dușuri tradinționale, saune umede/uscate, bazin olimpic cu trambuline de diferite înalțimi, cascade… Un bazin foarte interesat era cel cu apa caldă care avea dechidere afară… foarte frumos să ai zăpadă lângă bazin, dar să te bălăcști în apă caldă. O altă chestie interesantă era grota, o încăpere cu un mic bazin cu apă caldă, ondulat unde stateai pe spate, te uitai pe tavan la slide-uri cu poze din natură și ascultai cântece de păsărele și susurul unui izvor. Totul pe întuneric! Super!

Pe seară am plecat acasă. Trenul a avut întârziere de o oră!

V-am spus că toată excursia a fost o surpriză? Ei bine, A fost o surpriză minunată din partea iubitului meu!

