Etichete

, , ,

– Îți mai amintești, baby, cum ne-am cunoscut?

– Iubito, noi ne cunoaștem din totdeauna… Poate vrei să mă întrebi cum sau ce anume ne-a apropiat așa de tare…

– Da…

– Știi tu, pupicul acela furat pe timpul în care nu eram mai mult decât prieteni… acela a fost momentul care a declanșat nebunia.

– N-am mai vorbit 3 luni cu tine… Dar, ca de obicei, știi cum să faci să mă îmbunezi… Mai știi cum m-ai abordat după 3 luni și ce mi-ai zis?
– Crezi că aș putea uita? Era ziua ta, 31 iulie 2003, nu puteam să nu îți urez măcar un „La mulți ani!”. Mereu ai fost încăpățânată și ai făcut ce ai vrut. Așa că am venit la tine, erai cu fetele în fața blocului, și am zis „Pauză 5 minute! La mulți ani!”. Ai început să râzi și m-ai strâns în brațe. Cred că aveai și tu ceva emoții…

– Se poate… Întotdeauna ai fost ceva special pentru mine… Inițial mi-ai fost fratele mai mare, mereu erai pe lângă mine și mă protejai… Când ai venit de la Tg. Jiu, cine ți-a sărit prima în brațe, pe fața cui se citea fericirea?

– Tu!

– Apoi, ai început să îmi trimiți săgeți! Mai ții minte când eram la țară ce îmi ziceai? De atunci mi-ai pus gând rău!

– „La anul o să  fii prietena mea!” Și mereu am dreptate!

– La început nu te-am crezut, am zis că glumești, apoi am uitat de ”promisiunea” asta. M-am surprins însă dupa ceva timp că eram prietena ta…

– Totul a început de la pierceul tău… Era tentant…

– Știi că nu sunt genul care să ofere săruturi în sânga și-n dreapta… Ți-am zis, trebuie să accepți tot pachetul, nu doar ce îți convine!

– Am făcut alegerea corectă! Ai fost lângă mine când mi-a fost greu, nicio fată nu stătea toată vara în casă ca să aibă grijă de mine când mi-am rupt ligamentele…

– Te-ai revanșat pentru tot ce am făcut pentru tine… Cine a fost lângă mine mereu? Când aveam nevoie de ceva, la cine apelam? Cine a avut grijă să nu pățesc nimic, când am avut accidentul de mașină? Cine îmi face toate poftele?  TU!

You are my one and only!

And now it is forever!

