Etichete

, , , , , , , , , , ,

Zilele astea am cam tras chiulul de pe blog din diverse motive. Unul dintre ele ar fi vremea frumoasă care nu mi-a dat voie să stau în casă. Pur și simplu mi-a pus rolele în picioare și m-a dat afară din casă. Celălalt motiv ar fi nervii ce m-au năpădit când am citit anumite „amintiri din copilărie”.

Pot spune că weekend-ul meu a început după ultimul curs de vineri, adică de la ora 16. Am fost la McDonalds să pap ceva pentru că nu apucasem până atunci, apoi am tras o plimbare prin Cișmigiu alături de P., care îmi face toate poftele de ceva timp încoace. Și asta îmi place. 😀 Am făcut poze, am râs, ne-am hlizit, ne-am uitat după fete și băieți și după bătrânei simpatici ce-și aduc aminte de tinerețe.

Sâmbătă am fost la meci la juniorul meu care a făcut senzație. A fost omul meciului… pase bune, un gol, a alergat mult, a desfăcut jocul bine, s-a demarcat și mai bine și și-a pus adversarii la pământ cu driblinguri, dar și cu tacklinguri corecte. După meciul picilor a urmat confruntarea seniorilor de la Progresul și de la Concordia Chiajna. Nu am stat mult, dar atât cât am stat am admirat niște „specimene” de bărbați cu adevărat impresionante… aveau pectorali, abdomen, bicepși, tricepși, fesieri de invidiat de unii băieți… și de admirat de fete.

Peste zi am fost pe la B. și m-am rugat de el să mergem în parc cu rolele. Bineînțeles că nu am reușit să îl conving. Și m-am mulțumit să îmi instaleze Photoshopul. Seara am fost la Caru cu Bere (ce aparține lanțului CityGrill) și m-am plimbat prin centrul vechi… am ajuns pe la ora 1 acasă, dar a fost frumos. Nu vreau să vă detaliez cum este să mergi cu tocuri cui de 10 cm pe piatră cubică… %#&@ that shit…

Duminică am fost plecată în parc aproape toată ziua. M-am plimbat cu rolele prin Herăstrău și prin Tineretului și am înjurat destul când am văzut că toată lumea ieșise la o promenadă. Nu prea aveai loc să te desfășori dar, am savurat „plimbarea”. Mi-era dor. 🙂

Pe seară am ieși la un frappe alături de câțiva prieteni și prietene, la un bar din zonă. A fost destul de funny, m-am simțit bine, iar am ajuns la 1 acasă. Eh, așa-i când ești tânăr, am I right? 😀

Per total, am avut un weekend super: am râs mult, m-am simțit bine cu prietenii, m-am relaxat, am uitat de nervi și neplăceri…

Câteva poze…

