Etichete

, , ,

Deci, da! Am fost lovită violent cu o leapșă… o leapșă cu și despre principii de viață (sau de viață blogeerească?!) care a venit din două sensuri total opuse… Primul care mi-a pasat leapșa a fost 1+două, iar cel de al doilea a fost Licuriciul Orb care a spus că sunt bloggerița lui preferată ( 😀 thx 🙂 ). Le mulțumesc mult pentru că s-au gândit la mine și pentru că apreciază exercițiul de comunicare pe care îl întreprind prin intermediul acestui blog.

Să purcedem, deci, la treabă:

1. Ce ție nu-ți place altuia nu-i face! Este o zicală tare adevărată… îmi pare rău că se întâmplă să dezamăgesc pe cineva, dar este inevitabil uneori, oricât aș încerca.

2. Dragostea nu este exclusiv spirituală, ea ține de o mulțime de alte influențe exterioare. Și de asta mă conving în fiecare zi ce trece. Oricât de îndrăgostită ar fi o femeie, satisfacerea capriciilor o va face și mai fericită.

3. Ține-ți prietenii aproape, iar dușmanii și mai aproape. Da, mai ales dacă sunt fete! E doar un mod de a le supraveghea!

4. Oricât de dulce și nevinovată ar fi o miciună, prefer adevărul! Nu are rost să complicăm o situație, teoretic, simplă știind că oricum tot acolo ajungem, la un moment dat.

5. Acord încredere totală de la primul salut și trăiesc cu speranța că nu îmi va fi înșelată la prima cotitură. Sunt nebuna?

6. Toate fetele sunt rele și invidioase între ele (chiar și eu, recunosc), așa că prefer să fiu mai prietenă cu băieții. Întotdeauna m-am înțeles mai bine cu ei… 🙂

7. Banii nu aduc fericirea, dar o întrețin al naibii de bine. Și nu vorbesc prostii, credeți-mă!

8. Zâmbește chiar și atunci când ești trist, nu știi cine se poate indrăgosti de zâmbetul tău! N-am dreptate?

9. Nu sunt ranchiunoasă, dar atunci când sunt nervoasă spun tot ce îmi vine in minte. Peste ceva timp îmi trece, dacă nu insiști să mă calci pe ”coadă” în continuare.

10. Niciodată să nu spui niciodată! Nu știi pentru cine sau în ce situație te vei afla și vei face concesia…

11. Prietenul la nevoie se cunoaște! Iar mie îmi place să fiu acolo, să consolez, să sufăr împreună cu el/ea și să transform durerea în zâmbet.

Cam asta e! Sper că este de ajuns!

Ah, mai e ceva: Nu-mi place să-mi spăl ”rufele” în public sau pe blog.

Acum chiar e gata! 😀

And ză leapșa gous tu:

Blindius

MadMe

Sasha

Sclipire

Marius Strâcnă

