Etichete

, , , , , , , ,

Am așteptat așa de mult primăvara… Nu mă pot bucura de ea! Starea mea este invers proporțională, dacă pot spune așa, cu vremea de afară. Cu cât este mai cald și mai frumos, cu atât mă simt mai singură și mai rece.

Să fie oare astenia de primăvară?

Mi-e dor să mă plimb prin parc și să fac poze. Vreau să încep un regim alimentar și să mă apuc de alergat. Mi-e dor să mă pierd în brațele lui… să stau pitită acolo fără să scot o vorbă…să ne înțelegem din priviri, să nu fie nevoie de vorbe, cuvinte…doar priviri și gesturi…care vorbesc de la sine…

Mi-e dor de mare… vreau să-i împartășesc ultimele întâmplări… drept confidentă a mea, știe deja tot ce am trăit până acum. În fiecare vară vorbim și de fiecare dată ma ceartă. Îmi reproșează că iarna uit de ea. Cum pot să o îmbunez? De data asta o să îi fac un cadou: sufletul meu! I-l dăruiesc ei, vreau să aibă grija de el. Stiu că acolo este în siguranță. Fiind la ea, nu va putea nimeni să-l rănească… și nu voi putea răni pe nimeni… not anymore!

Am nevoie de o îmbrățișare, de o îmbrățișare puterică… o îmbrățișare care să mă facă să ma simt a cuiva… care să îmi arate drumul… care să mă trezească la realitate…

P.S.: Mulțumesc foarte mult Blindius pentru mărțișor. Ca de obicei, ne-ai făcut o surpriză plăcută… nu numai mie, ci tuturor cititoarelor tale. De asemenea, îi mulțumesc lui MadMe care mi-a acordat un premiu foarte drăguț.

Nu în ultimul rând (ci mai degrabă, în primul), îi mulțumesc lui pentru gestul deosebit de frumos pe care l-a făcut.

