Etichete

, , , , ,

…i am broken in pieces…am o mie de gânduri…de o mie de ori mai multe dileme…idealuri nu mai am…

…mi le-am dorit prea mult și acum nu mai am deloc, nimic…echilibrul lui m-a dezechilibrat…

Poate că e mai bine așa… Cu toate astea îmi pare rău că am mai dezamăgit pe cineva care îmi era drag… care mă îndrăgea…căruia îi pasă de mine…de care îmi pasă și de care începusem să mă atașez…și cel mai important: care mă înțelegea și cu care eram pe aceași lungime de undă.

Nu sunt pentru el! Știu asta! Sper să înțeleagă și el!

Cât despre pierderi…hmm…astea sunt de ambele părți. Nu am piedut doar eu sau doar el, ci amândoi! Și pe lângă ce am pierdut, am câștigat ceva!

Sper să rămânem prieteni, ar fi păcat să renunțăm la o prietenie frumoasă. Și sper să mă mai primească drept dansatoare în noul lui proiect… 😛

Schimbând subiectul, vreau să îmi cer scuze că nu am mai scris pe blog în ultimul timp… am avut un program foarte încărcat care abia mi-a permis să intru pe mess câteva minute… De asemenea, vreau să-i multumesc lui Sasha pentru premiul acordat și pentru faptul că m-a considerat demnă de el. Mulțumesc!

P.S.: m-am chinuit jumătate de oră să găsesc melodia potrivită pentru ceea ce simt… o am în minte, dar nu știu cum se numește! Când îmi voi aduce aminte, o voi adăuga

