Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Acesta este un post în care o să mă mândresc cu frățiorul meu.

Când era în burtică la mama i se spunea Tarzan… mereu dădea din mâini și din picioare când nu îi convenea ceva. Așa e și acum, doar că nu dă din mâini și din picioare, ci țipă și se strâmbă.

S-a născut într-o zi de iarnă, 31 ianuarie, între noi fiind o diferență de 9 ani și jumătate. Acea zi nu a fost tocmai bună pt mine pentru că am fost uitată la maternitate, cu bagaje cu tot. Dar m-am descurcat eu și am ajuns acasă cu chiu cu vai, peste vreo 5 ore.

Când era mic, piciul era o pacoste sau, mai pe românește, ”a pain in the ass”. Înjura, țipa, urla, mușca, plangea, se bătea… cu oricine, nu conta că era mai mare ca el, avea un tupeu fantastic. Și când zic mare mă refer la prieteni de ai mei care aveau cel puțin vârsta mea, la momentul respectiv 13 ani. Cea mai frecventă înjurătură a lui era ”lua-mi-ai cucu-n fălci”, înjurătură pe care a preluat-o de la ”tatăl lui adoptiv”, un prieten de al meu care avea vreo 18-20 de ani și care îi făcea toate poftele. Îmi teroriza prietenii, de fapt, teroriza toată aleea.

Acum a mai crescut și i se spune ”puștiu”. Este deștept și frumos, o să facă o groază de victime când o să fie mare… un adevărat heart breaker! A mers la olimpiadă la limba română, matematică și engleză. Domna învățătoare îl iubește foarte mult. Adevărul este că frățiorul meu este un coktail de calități… este imposibil sa nu îl iubești! Mai ales că are un simț al umorului foarte dezvoltat… te scoate din orice stare de tristețe cu glumele și râsul lui. Studiinu-l pe Mihai Bendeac de la Mondenii, puștiul îi imită perfect pe Mircea Solcanu, Naomi, Bănel, Gigi Becali și mulți alții. Este artistul familiei. Peste tot pe unde mergem el are mereu ceva pregătit pentru a ne delecta.

De vreo 3 ani joacă fotbal la Clubul Școlar Sportiv Nr. 6. Este mijlocaș de bandă și în situații de criză, atacant. Iubește Steaua și Barcelona, iar jucătorii favoriți sunt Messi, Drogba și Okocha. Are chiar și un filmuleț pe YouTube cu un tutorial în care ne explică cum să executăm corect ”virgulița” sau ”the elastico”. Îl aveți mai jos.

Este fan înfocat Michael Jackson. La școală este vedetă datorită coregrafiilor marelui artist pe care le-a învățat singur de pe net și pe care le-a pus în scenă la diferite serbări, cercuri sau activități școlare. Fetele îl opresc pe stradă și îl roagă să le dea numărul de telefon! Băieții îl opresc și îl roagă să facă un moonwalk sau un slideglide!

Din pasiune pentru MJ și dansul său nonconformist, piciul a decis să urmeze niște cursuri de street dance care să îl ajute să își perfecționeze mișcările. Merge de 2 ori pe săptămână la sala unde face cursuri cu unul din dansatorii lui Alex Velea, Billy. Este foarte încântat și prinde foarte repede mișcările. Mai jos o să pun un filmuleț cu el făcând moonwalk. O să pun în curând și un filmuleț în care dansează o melodie întreagă urmând întocmai coregrafia din concerte a megastarului.

Pe lângă toate acestea, puștiul meu de 11 ani are blog…de fapt, are doua bloguri și 2 două forumuri… pe care le-a făcut singur și le întreține tot singur. Pe blogul personal (Blogul Micului Fotbalist) postează impresii de la antrenamente, știți voi cum e cu blogul personal… Celălalt blog (Blog Informatic) a fost creat în parteneriat cu un băiat din Constanța care are 18 ani. Cât despre forumuri…ce să vă zic? Unul dintre ele, www.MjFcRomania.forumz.ro , este dedicat artistului lui preferat. Al doilea forum se adresează bloggerilor și se dorește a fi un loc în care aceștia să comunice și să se sunsțină reciproc (www.topblogs.time2forum.com).

Mai jos aveți câteva poze cu individul în cauză. Enjoy!

