Etichete

, , , , , , , , ,

I can feel you on my skin… atingerea ta, parfumul tău și buzele tale… încă îmi provoacă senzații… îți simt chiar și privirea cum se lovește de pielea mea și mă alintă… fiecare por al pielii mele respiră, te respiră…

I can feel you in my mind… da, ai ajuns chiar și acolo! Îmi încurci și-mi descurci gânduri și idei… dilemele…odată cu un zâmbet de-al tău au dispărut… Când sunt cu tine rațiunea mea devine leneșă cedând locul instinctului…

I can feel you deep in my soul… și îmi curgi prin fiecare vena… ești prin tot corpul meu… nu știu cum ai reușit, dar cubul de gheață în care se află inima mea începe să se topească… fiindcă ești ca un foc, focul meu, focul din suflet… și arzi pentru mine. Sper să nu ajung să am arsuri de diferite grade din cauza ta… sper doar să mă bucur și să mă încălzesc cu ea… sper doar să te bucuri și să te încălzești cu mine…sper…

Și zămbetul împietrit în inima mea…e al tău… îl păstrez acolo pentru zile triste. Inima mea este buzunărelul meu cu surprize…ascund în el tot ce consider că m-ar putea ajuta vreodată…și strâng amintiri…unele triste, altele vesele…din ambele am de învățat la fel de multe!

Și, cu toate astea, nu înțeleg de ce mă urmărește întrebarea asta… „oare?”

Oare e un joc cu miză mare?

Oare am șanse de izbândă?

Oare acum sau oare mai târziu?

Oare pot?

Oare…

Oare…

Oare…?

De ce revine constant în mintea mea? De ce nu ma lasă în pace? De ce trebuie să mă lupt cu ea?

