Etichete

, , , , , , , , ,

Am avut o zi destul de agitată… am alergat dintr-o parte în alta, am așteptat o oră prin oraș dupa ai mei… am întârziat la facultate…

De când am primit orarul de la facultate stau și mă uit cruciș la el… Înjur de fiecare dată când văd că nici semestrul ăsta nu avem o zi liberă cum au sau au avut ceilalți… În plus, e super aglomerat! Mă deprimă!

Azi am avut primul curs de publicitate. Am fost foarte plăcut impresionată. Cred că o să îmi fac licența pe un subiect din domeniul ăsta, advertising/publicitate. E foarte tentant. Deși am întârziat vreo 10 minute la curs, nu au fost probleme.  M-am simțit însă pe de lături atunci când ne-a întrebat de portofolii și job-uri. Ținând cont că vreau să fac o carieră în domeniul ăsta, portofoliul este esențial, dar la mine „lipsește cu desăvârșire”! Am câteva pliante cărora le-am facut designul, dar e prea puțin… O să ma pun pe treabă! Promit!

După curs am pierdut prin oraș vreo oră, singurică… apoi am plecat la sală. Înainte faceam aerobic la sala de lângă City Mall, acum am zis să îmbin utilul cu plăcutul, așa că am optat pentru street dance. Și fac aceste cursuri la OneBeat Dance, sala de lânga Mall Vitan. Instructorii sunt dansatori profesioniști, tineri, amuzanți și sociabili. Nici nu simți ca te duci acolo să înveți ceva… Seamănă mai mult cu o întalnire între prieteni unde toată lumea glumește și se simte bine! O atmosferă deosebită!

Apoi am mers la MC Donald`s unde, apropo, netul merge ca naiba! Cică, MCD HotSpot… HotSpot din părți, că zici că era înghețat la cât de prost se mișca. Am păpat o înghețată cu topping de caramel…yummy. Știu, o să ziceți că sunt nebună că mămânc înghețată pe vremea asta, dar, după cum bine știți, eu sunt defectă! Așa că puteți să vă așteptați la orice din partea mea!

Acum o să trag pe dreapta că sunt cam obosită! În plus, mă cam seacă dorul ăsta, mă indispune, mă irită… Ar fi fost bine să adorm în brațele lui! Iar devin sentimentală… Mai bine fug! V-am pupat!

 

