Etichete

, , , ,

Mi-e dor…mi-e dor de mine…de inocenta si salbaticia mea…

Mi-e dor de copilarie…de zilele care treceau pe langa mine fara sa le simt pentru ca eram cu prietenii mei…

Mi-e dor de putinul ala care, pentru mine, era mai mult decat suficient pentru ca il imparteam cu prietenii mei…

Mi-e dor de glumele noastre proaste care mi se pareau perfecte in compania lor…

Mi-e dor de iubirile alea trecatoare care nu mi-au fost impartasite aproape niciodata…

Mi-e dor de guma Turbo care nu avea acelasi gust daca nu o imparteam cu voi…

Mi-e dor de fotbalul din spatele blocului care mi-a lasat destule semne, nu doar pe piele…

Mi-e dor de intalnirile la coltul strazii si palavragitul pana la 1-2 noaptea…

Mi-e dor de „Sotron”, „Elasticul”, „Baza”, „Capra”, „Lapte gros”, „Castelul”, „Frunza”, „Ratele si vanatorii”, „Tara-tara, vrem ostasi!”, „Adevar sau provocare”, „Flori, fete si baieti”, „Parola”, „Leapsa” si cate si mai cate…

Mi-e dor de strangerile de mana a doi copii timizi…

Mi-e dor de voi…

Se pare ca uitam mai repede decat mi-am imaginat vreodata de unde plecam…de la cine plecam…

Ceea ce odata  a fost pentru noi un tel, acum e uitare…

P.S.: Multumesc din suflet, Blindius, pentru premiul acordat! Mi-ai facut o surpriza deosebita!

