Etichete

, , , , ,

Am trecut prin atatea ganduri….si tot atatea ganduri m-au strabatut in lung si-n lat, le-am simtit in talpi si varful degetelor…mi-au modelat privirea si zambetul…au fost hrana sufletului si bautura ratiunii. M-am infruptat din ele ca si cum ar fi fost un corn al abundentei…am baut din ele ca si cum ar fi fost nectar pentru zei. Am invatat din ele, din fiecare gand al meu si al tau. M-am luptate cu ele si cu mine, m-am luptat pentru ele si pentru mine. Am facut din fiecare gand al meu mai mult decat era…l-am transformat in vis sau dorinta.
Sunt autostrada viselor…Aici visele mele sunt precum femeile usoare, se agata de orice tir plin cu speranta care opreste in parcare…
De ceva timp un vis de al meu s-a agatat de o speranta. De speranta ta si de dorinta mea. nu trece clipa in care sa nu aud gemetele de placere ale impletirii lor.Visele mele sunt loiale chiar daca sunt femei usoare. nu vor renunta la speranta de care s-au agatat decat daca ea le va izgoni fara pic de mila.
Esti aeroportul dorintelor mele…ele incep si se termina cu tine…ele ma fac sa fiu cu capul in nori si tot ele ma aduc cu picioarele pe pamant…
Esti punctul meu de echilibru…esti nordul meu…esti linia mea de start si punctul de sosire…inceput si sfarsit….agonie si extaz…putere si slabiciune…echilibrul meu…

 

Sursa foto: http://4.bp.blogspot.com

