Etichete

,

Am primit de la Licuriciul Orb o leapsa foarte interesanta. Licuriciule nu te urasc pentru ca mi-ai pasat aceasta leapsa bloggereasca, ba mai mult, iti multumesc ca m-ai ales.  Ia sa vedem cat de tare ma pricep.

Principala mea trasatura: loialitatea

Calitatea pe care imi doresc sa o intalnesc la un barbat: echilibrul

Calitatea pe care o prefer la o femeie: senzualitatea

Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea

Principalul meu defect: timiditatea

Indeletnicirea mea preferata: torsul (ca pisicile, nu ca bunicile)

Fericirea pe care mi-o visez: echilibrul intre o cariera de succes si o familie implinita

Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: invaliditatea

Locul unde as vrea sa traiesc: undeva pe plaja

Culoarea preferata: gri

Floarea care-mi place: frezia

Pasarea preferata: cucul :))

Prozatorii mei preferati: Pavel Corut, Tadeusz Dolega-Mostowicz

Poetii mei preferati: Bacovia, Baudelaire, Arghezi, Cosbuc

Eroii mei preferati din literatura: Hamlet

Eroinele mele preferate din literatura: Beata (Vraciul)

Eroii mei preferati in viata reala: mama

Ce urasc cel mai mult: minciuna

Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta: cele de matematica

Deviza mea: I just wanna live while I`m alive!

Multumesc din nou, Licuriciule!

Leapsa merge mai departe la Blindius, Maiko, Disk Man si Marius Stracna

