Etichete

, , , , , , , , ,

Incep sa ma schimb cu timpul, nu mai sunt copila aceea mica si naiva. Am invatat ca pot fi altfel, ca este mai bine sa fiu altfel.

Cand eram bebelusa plageam mult. Tata a vrut sa ma arunce de la geam pe motiv ca nu mai suporta si mama m-a luat si m-a linistit…probabil ca si pe tata ca de atunci n-au mai avut loc incidente din astea. Un an de zile, poate chiar mai mult, l-am petrecut la Borca, comuna de care se poate sa fi auzit in povestirile lui Creanga. A fost frumos. Aveam muntele in fata si in spatele casei Bistrita. Ce-mi puteam dori mai mult? Dormeam pe un pat de lemn, tin minte perfect…era langa geam. Bunicul era mereu in preajma mea. Ma iubea. Cand m-am intors la Bucuresti, am fost cu mama in piata si am rugat-o sa-mi ia „dovlieci di ceia negrii”…nu prea a inteles ce vreau sa zic. Voi ce ziceti ca vroiam?

Sunt deci o moldoveanca…in proportie de 50%. Imi place si ma mandresc cu lucrul asta. Cand am mai crescut ajunsesem sa ma laud: „moldovencele sunt cele mai frumoase si cele mai ale dracu” ziceam. Si acum fac la fel cand incearca cineva sa ma atace cu lucrul asta.

Am aflat tarziu cum se rade…nu am stiut mult timp cum are loc procesul asta. Eu doar ranjeam, atat. Cu timpul le inveti pe toate. Inveti sa plangi, inveti sa razi…sa razi cu lacrimi sau sa iti planga zambetul. Inveti sa ii fericesti pe cei de langa tine si sa astepti momentul in care se vor gandi la tine… Inveti sa porti masti pentru a nu rani pe cineva sau pentru a te proteja de altcineva… Inveti sa lupti cu tine pentru altii, inveti sa lupti cu altii pentru tine…

Mi s-a spus pe la 8-9 ani ca Mos Craciun nu exista…reactia a fost urmatoarea: „Ba, tu esti prost? Pai eu ii las in fiecare noapte de Carciun biscuiti si lapte pe masa si el mananca!” Am aflat dupa ca, de fapt, eu eram prostuta. Apoi am fost muscata de un caine pervers care si-a bagat nasul pe sub rochita mea si mi-a rupt chiloteii. Am stat 2 ore la doctor si am fost tinuta de 5 persoane ca sa fac un antitetanus, iar cand am iesit am zis: „Nu m-a durut”.

Apoi am aflat ca vroiam sa ma fi nascut baiat. Eram cea mai baietoasa fata de pe alee…jucam fotbal de dimineata pana seara cu baietii, in spatele blocului. Am cateva intamplari si din perioada in care jucam „Capra”. Va spun doar ca am cazut in cap…restul va las sa va imaginati, pentru ca stiu ca aveti imaginatia bogata.

Va urma…

