Etichete

, , , , ,

Stiu ca dorintele mele sunt cam mari, dar o sa fac totusi o incercare si o sa imi exprim doleantele mele privind ceea ce vreau de la viitoarea mea „jumatate”. Poate sunt pe faza Mos Craciun, Mos Nicolae si Iepurasul si pun mana de la mana si imi aduc si mie un baiat exact ca in descriere.

As vrea sa subliniez de pe acum ca modelul pe care il voi expune mai jos este creat in mintea mea si nu cred ca exista in lumea reala.

Voi incepe cu partea fizica fiindca este mai usor de descris. Sunt innebunita dupa baietii cu parul lung (nu cu plete pana la fund), atat cat sa ma pot juca in parul lui… Culoarea nu este neaparat importanta, dar e bine de stiut ca nu imi plac de nicio culoare blonzii. Doar copiii blonzi sunt draguti, in opinia mea. Trebuie sa aibe o piele fina si ingrijita si daca se poate cioc. Puteti sa ziceti ca sunt deplasata, dar mie mi se pare extrem de hot. Nu as refuza niciodata niste ochi verzi cu gene dese si rasucite si o privire patrunzatoare. Si nici o gura frumoasa, asta insemnand buze carnoase si dantura impecabila.

De asemenea, sunt topita dupa specimenele puternice, cu spate mare si brate care sa ofere siguranta. Nu pledez pentru pachetele de muschi sau patratelele de pe abdomen (nu ca nu mi-ar placea), dar trebuie, este esential sa fie ingrijit. In plus, nu imi plac ursuletii. Nu astept sa se depileze cu ceara in fiecare saptamana (decat in locurile importante, nu neaparat cu ceara si mai des), dar consider ca este de bun simt sa fii ingrijit si sa nu umblii cu „pisica” dupa tine. Un alt fix de al meu il constituie mainile: imi plac baietii cu mainile fine, care au grija de igiena mainilor si chiar ajung la manichiura.

Imi plac baietii care stiu sa se imbrace si sa potriveasca hainele astfel incat sa arate bine. Nu o sa inteleg niciodata cum poti sa porti pantofi la trening…sau camasa cu trening. Baieti (voi, cei care ma cititi), sper ca nu faceti asta! Daca nu va pricepeti, nu va sfiiti sa cereti sfatul prietenei, mamei, vecinei…mai bine asa decat sa zica iubita ca nu te cunoaste. Si, esential, este faptul ca trebuie sa aveti in permanenta incaltamintea curata!

As mai vrea sa fie asa, dar faceti abstractie de cheita din spate pentru ca nu imi place sa controlez pe nimeni:

Trecand la partea sentimentala tin sa subliniez ca ador barbatul care stie sa fie barbat: tandru si dur, autoritar si umil, rau si (foarte) bun…fiecare la momentul potrivit. Sa nu ii fie frica sa fie el in orice situatie, sa urasca minciuna la fel e mult ca mine, sa aibe un simt dezvoltat al umorului si sa nu uite nici o clipa de respect. Si, bineinteles, sa ma iubesca mult si bine!

Deci, care e concluzia? Exista sau nu asa ceva? Cred ca ar trebui sa ma trezesc din visul asta!

Later edit: acest post este un pamflet, in puii mei!!!

