Etichete

, , , ,

Sunt al naibii de critica cu cei din jurul meu. Imi place sa analizez tot ce poate fi analizat la o persoana. Cine nu trece testul intuitiei mele poate sa isi ia adio de la o prietenie cu mine. Nu pot sa explic care este treaba cu fenomenul intuitiei mele, insa pot sa spun sigur ca ma pot baza oricand pe ea!

De cand eram mica imi alegeam prietenii in primele 10 minute in care ii cunosteam. De fiecare data am ales bine. Cei pe care i-am refuzat s-au dovedit a fi persoane nu tocmai integre.

Acum, simt daca am o legatura cu persoana repectiva de la prima vedere. Pot caracteriza pe cineva, sigur, in linii mari, doar dupa fizionomie. Uitandu-ma la trasaturile fetei sunt capabila sa spun ca este sau nu bun pentru mine, ca ne vom intelege sau nu. E cam creepy cateodata…

La fel si cu privirea…imi place sa fixez pe cineva cu privirea pentru a vedea cam cat rezista. E un joc de al meu…multi zic ca este cam kinky, cica am o privire ciudata. Asa o fi, nu zic „nu”, dar este al naibii de amuzant sa intimidezi pe cineva cu privirea.

Cu toate ca sunt al naibii de timida, ma deschid usor in fata celor care vor cu adevarat sa ma cunoasca. Am aflat azi ca sunt chiar „carcotasa”… Cine, eu? Care nu am o treaba cu glumele? Se pare ca rugile mele au primit un raspuns. Care rugi? Pai l-am rugat pe Doamne-Doamne sa ma faca si pe mine mai amuzanta, ca naiba, adoarme omu` langa mine! Stiam eu ca cineva acolo, sus, ma iubeste. Pe bune daca stiu cum se face ca de fiecare data cand am avut nevoie de ajutor sau noroc…mereu am primit! Se pare ca nu sunt o fata chiar asa de rea precum credeam.

Cat despre sentimentu` asta, iubire, nici nu stiu daca sa mai cred in el sau nu… Nu imi place sa primesc prea multe suturi in fund…nu de alta, dar mi-l turteste si s-au chinuit ai mei destul de mult ca sa il conceapa pretty nice, zic eu.

Am cam aberat in postul asta, nu?

P.S.: Intrebare de 10 puncte pentru baieti:

De ce are femeia intotdeauna dreptate?

