Etichete

, ,

Stii sentimentul acela pe care il ai atunci cand vrei ceva ce iti este interzis?

I know you know it…

Doresti din ce in ce mai mult lucrul/persoana respectiva… mai ales daca iti este refuzat constant. Cu cat este mai rau cu atat este mai „bun”.

In ultimul timp m-am tot intrebat care este, oare, logica jocului asta… singurul rapuns care imi vine in minte este firea umana,so here`s the logic -> Orice om isi doreste ceea ce nu are!

Cine are parul drept il vrea cret, cine il are cret il vrea drept, cine e gras vrea sa slabeasca, cine e slab vrea sa se ingrase and so on…

Mie imi place jocul asta, este incitant… mai ales cand este vorba de vreo persoana. Stiu ca „nu e voie”, stiu ca trebuie sa stau cuminte, dar nu ma pot abtine. Oi avea, oare, vreo problema? Sunt defecta? Adica…stiu ca sunt defecta, dar nu credeam ca atat de rau… Sunt ca un copil care plange dupa bomboane… si la propriu si la figurat: desi stiu ca ar trebui sa o las mai usor cu dulciurile, nu ma pot abtine si din cat mananc, parca mai mult as manca si desi stiu ca ar trebui sa stau cuminte, in banca mea, gandurile mele se gandesc doar la tampenii (nu aveam pe cine sa dau vina, asa ca o dau pe ele, pe ganduri).

Tu (pe) c(in)e-ti doresti foarte mult si nu poti avea?

