Etichete

, ,

Totul merge destul de bine, zic eu, tinand cont de felul in care am inceput anul.

Incerc, pe cat posibil, sa aduc o raza de fericire pentru cei din jurul meu…cu un zambet…o vorba frumoasa…o privire calda… Mi-am promis ca o sa fiu mai buna si ca o sa imi pese mai mult, ca ma voi uita mai des in jurul meu si voi aprecia ceea ce am, atat cat am.

 Ma uit peste tot ce a fost si observ ceea ce a ramas…imi dau seama ca iti este foarte usor sa stergi din viata ta orice urma de  amintire legata de mine sau de persoane la care ai tinut odata… E totusi copilaresc sa dai ignore pentru ca nu-ti convine faptul ca iti spun ce cred despre tine si comportamentul tau. In fond, tu ai cerut adevar, asta ti-am dat! Se pare ca tie iti placea sa fii mintit frumos. Imi pare rau! Azi am mai invatat o lectie necesara. Nu trebuie sa mai cred vorbele goale ale unui suflet si mai gol…Pasii mei (destul de mari, in opinia mea) au fost prea mici pentru orgoliul tau… Eu nu am nevoie de orgoliu, poti sa il pastrezi…iti spun doar ca nu o sa reusesti sa faci nimic cu atitudinea pe care o ai. Si asta a fost ultima data cand am vorbit de tine! Cum eu sunt doar un  „copil” nu dau ignore, nu sterg din blogroll sau din agenda telefonica si nu te condam…

Azi am vorbit cu copilaria mea… cu tine! A fost frumos… Mi-era dor sa stam de vorba. Ai fost mai putin scortos (…stii ca ti-am zis eu odata ca ma iei peste picior…)

