Etichete

, , , , , ,

Am avut atatea intrebari…iar acum…acum am si mai putine raspunsuri…

Prea tarziu sau prea devreme…pentru mine nu exista…

Eu cred in clipa…in decizie… Pentru mine totul este acum!

Nu o sa uit banca din Cismigiu pe care ne-am asezat prima data…si povestea cu porumbeii…

Nu o sa uit cum te priveam atunci, cu frica…erai asa de mare…sau poate ca eu eram prea mica…

Uitandu-ma de jos in sus, mai-mai ca ameteam…

Dar mi-ai spus franturi din tine…ce te-au adus mai aproape de lumea mea…

Oftatul din metrou si sarutul cu degetele au fost un inceput frumos…

Imi pare rau ca niciunul dintre noi nu a putut intelege sfarsitul…

Imi pare rau ca a fost ceva ce nu te-a lasat sa ne dai o sansa…

Hmm…teama…stii prea bine ca avem cu totii temeri…

Chiar si tu ai temerile tale…si cateodata planuri…

Doar ca tu nu le spui…le pastrezi pentru tine, crezand ca daca nu le stie nimeni esti in siguranta…

Asa, singure, intr-un cotlon al inimii tale ele incoltesc odata si-odata…

si nu o sa ai scapare…te vor rapune…

Eu recunosc sincer ca sunt o fricoasa…ma tem cateodata chiar si de umbra mea…

Asta nu inseamna ca uit sa traiesc…

stii foarte bine cum evolueaza sentimentul asta la mine… 

Nu am incercat sa fiu perfecta…niciodata nu am pretins ca sunt…

Tocamai de aia te-am inghesuit in noaptea aceea…(si dupa te-am tinut strans in brate)

De aia ti-am furat locul pe scaun in noaptea alba, mi-am proptit picoarele de pervaz si am privit noaptea printre jaluzelele tale albastre…

Tot de aia ti-am muscat buza cu salbaticie…impulsul m-a stapanit atunci…sangele noastru se vroia unul in celalalt…

Sunt imperfecta…sunt chiar defecta…dar sunt eu…asa cum tu esti tu…

Speram ca din doi sa facem unul bun…se numeste „noi”…

…unde orgoliile nu au loc…

Da, stiu, e o lume ideala…dar am crezut in ea!

Nu iti cer NIMIC…

…inteleg…si te inteleg…

…oferi atat cat poti…

 

P.S.: Imi poate  explica cineva sentimentul asta al naibii de usturator? Eu am incercat in fel si chip, dar nu am reusit! 

E totusi 3:01 si eu inca nu dorm…

