Etichete

, , ,

Anul acesta nu a inceput tocmai cum imi doream..Am fost rupta…rupta in dezamagiri, dorinte, orgolii, reprosuri… sper sa nu o duc la fel pana la sfarsit…

Pentru anul acesta mi-am facut promisiuni…vreau sa fie un an bun pentru mine…un an in care sa ma descopar si sa lupt pentru mine…

Vreau sa fie un an pe care sa nu pot sa il uit…sa fie fructuos din toate punctele de vedere…si daca nu se poate din toate, macar din cateva…din cele mai importante…

In primul rand vreau sa ma angajez…si vreau o slujba din care sa am ce invata…poate ca nu o sa iau bani la inceput, dar atat timp cat eu simt ca am de castigat ceva…o sa stau acolo si o voi face cu toata inima…

In al doilea rand vreau sa fac niste cursuri de fotografie si post editare…este un lucru pe care mi-l doresc de mult, dar nu am avut ocazia sa il fac…anul asta il voi face…in sfarsit!

In al treilea rand vreau sa fac  niste cursuri de televiziune… Anul trecut am primit o brosura cu asa ceva, insa pana sa actionez eu…a fost prea tarziu, inscrierile se terminasera…

Nu in ultimul rand as vrea sa scap de restanta la RP…care imi scoate peri albi doar cand ma gandesc la ea…

Pe langa toate astea, as vrea sa invat sa am mai multa grija de mine, de sufletul meu…

As vrea sa imi pese mai mult de mine… sa nu ma mai gandesc de n ori pana sa iau o decizie, crezand ca va afecta pe cineva…

Sper sa fie un an bun…pentru mine si pentru voi…sa fie plin de bucurii si realizari…de iubire…de intelegere…si de sinceritate!

I wish you all a lot of…

