Etichete

, ,

Cine sunt? Ma mai cunosc oare? Ce stiu despre mine? Ce nu stiu despre mine? Oare am aflat totul sau mai am inca de aflat?

Nici nu mai stiu cine sunt…uneori uit… alteori pretind ca am uitat…

Nici nu vreau sa stiu de cele mai multe ori… Ma gandesc adesea ca imi place sa am prieteni… imi place sa ii tin aproape si sa ii iubesc…sa am grija de ei, sa ii menajez… si sa fiu sincera cu ei… Toate astea se numesc RESPECT! Ar trebui sa il primim cu totii, mai ales cand il meritam!

De multe ori insa, prietenii uita…

Uita ca intre doi oameni este primordial respectul…

Uita ca atat cat primesc trebuie sa si dea…

Uita ca prietenii nu sunt acolo doar cand au ei nevoie…trebuie sa echilibrezi balanta si sa fie si ei alaturi de tine cand ai nevoie…

Azi…am mai pierdut un ciob din sufletul meu…

Am dat… si am primit la randul meu… de toate…

O sa imi iau inapoi tot ce am lasat acolo… amintiri… dorinte… un oftat, doua… zambete…priviri… mangaieri…

Las doar periuta de dinti… e un semn ca am trecut pe acolo…

Dar sunt tot eu… mai multe ganduri si dileme… mai mult de dat…

Sunt un copil in toata maturitatea mea… sau… cine stie? Poate ca am fost o matura in copilaria mea… acum sunt doar o umbra si de copilarie si de maturitate…

Dar nu ma plang… imi place sa plang…nu sa ma plang… victimizarea nu e punctul meu forte… poate pentru ca sunt o leoaica… sau poate pentru ca nu imi place sa incarc pe nimeni cu durerile mele…

Am mai invatat ceva… „La raison du plus fort est toujours la meilleure!”

Si stiu ca, inca, mai am atatea de invatat… mereu va mai fi ceva de invatat…

Cu toate astea nu o sa plec capul daca nu stiu anumite lucruri… I`ll stand up for myself!

Suntem facuti sa acumulam… nu sa disimulam…

Ahh…

