Etichete

, , ,

Da, simt din nou că trăiesc… şi iţi mulţumesc, nemernicule!

Îţi multumesc ca imi dai lumea peste cap, o intorci cu susul in jos si ma scuturi de sentimente.

Îti mulţumesc că ai intrat in jocul meu şi mi-ai deschis ochii. Probabil nu vroiam să văd ceva evident sau poate îmi era frică…cu tine totul pare mai uşor, tu faci ca totul sa pară mai uşor…pentru ca aşa şi eşti, complicat de simplu.

Îmi place că iţi place să te joci cu gândurile mele şi nu ai milă nici de ele şi nici de mine. Îmi place că mă trezesc în fiecare dimineaţă cu tine.Dacă nu erai tu nu ştiam nici până acum că îmi pot număra toate firele de păr, dar asta este o poveste mai veche. 😛

Sunt fericită că  te-am aprins şi că nu o să te pot stinge… Sunt fericită că m-ai aprins… şi nu o să vreau să mă sting…

Nu o să inţeleg niciodată ce fel de otravă ai în atingere de reuşeşti să mă linişteşti şi în acelaşi timp să mă agiţi…şi totul atât de repede… câteodata simt că mă scot singură din schemă…că nu mai fac faţă…

