Etichete

,

Uite-te la mine… Ce vezi?

Mă vezi pe mine sau ce ai vrea tu să fiu? Vezi acel copil jucăuş sau acea femeie copleşită de gânduri sufocante? Vezi o fiinţă perfectă sau o imperfectă perfectă? Vezi în mine griji sau dorinţe? Fericire sau dezamăgire?

Pune mâna pe mine… Ce simţi?

Simţi căldură sau răcoare? Te liniştesc sau te înfierbânt? Simţi cum sângele îmi clocoteşte prin vene? Simţi pulsul meu şi ruperile de ritm? Simţi că te simt? Şi tu mă simţi?

Intră în mintea mea… Ce înţelegi?

Îmi înţelegi nevoile? Temerile? Dorinţele? Îmi întelegi tresăririle? Îmi înţelegi melancolia când mă gândesc la acel paradis pierdut? Îmi înţelegi zâmbetul? 

Scufundă-te în inima mea… Ce găseşti acolo?

Găseşti iubire?  Sau poate ură? Răutate? Găseşti dorinţe? Angoase? Găseşti fericire? Poate dezamăgire?

Nu ştiu ce vezi, simţi, înţelegi sau găseşti tu. Să-ţi spun părerea mea. Nu sunt perfectă. Nu pretind că sunt. Nici nu vreau să fiu. Ştiu că am calităţi. Ştiu că am şi defecte. Şi dacă-ţi plac, îţi plac cu totul. Poate că de asta mă placi…defectele mele fac diferenţa. Nu sunt simple defecte. Sunt ceea ce ma face specială, unică în felul meu. Poate chiar ele te atrag.

Îmi place să fiu eu. Să ma ascund când îmi este frică, să te las să ma linişteşti, să mă joc atunci când simt nevoia, să iubesc aşa cum doar eu ştiu, să te las fără cuvinte, să am dorinţe numai de mine ştiute, să simt cum sângele îmi fuge prin vene atunci când mă priveşti, să desfac un gând în mii de fire – nu doar în 4, să simt ce vreau, când vreau, cum vreau fără să-mi pese de nimeni, să mă fac că nu înţeleg doar pentru a-ţi mai câştiga puţin atenţia, să mă gândesc mereu la tot ce a trecut şi m-a făcut fericită, să uit ce nu-mi place să şi minte, să fiu rea, să fiu bună, să fiu a ta, să fiu EU.

Îmi place să cred că trăiesc, nu doar că exist. Vreau să cred că tot ceea ce mi se întâmplă mă sculptează, mă modelează într-un anumit fel. Nu vreau să trec prin viaţă fără amintiri. Bune sau rele. Să fie amintiri. Să fie ale mele. Nu vreau să râd doar în exterior., vreau să râd cu toată fiinţa mea. La fel să se întâmple şi când plâng. Să simt. Să simt tot. Vreau să fiu propriul meu aspirator de sentimente. Să nu las niciunul să scape. Să il desfac în mii de fire, aşa cum îmi stă în fire şi să îl las să mă doboare.

