Etichete

, , ,

Ce incerci sa faci? Trebuie sa te intreb fiindca nu mai inteleg nimic… Ieri stiai sigur ce vrei si cum o sa faci, nu-mi spune ca acum, un copil te-a dat peste cap. Nu pot sa cred!

Eu una, iti zic sincer, m-am cam saturat de joaca de-a v-ati ascunselea. Mi-ai promis ca nu te mai ascunzi si totusi o faci. Nu iti cer nimic decat sinceritate, sa fii deschis fata de mine si mai ales fata de tine.

Nu inteleg cum aseara erai extaz si acum esti agonie. Ok, recunosc, m-ai avertizat ca asa esti tu. Cu toate astea mi se pare cam brusca schimbarea de directie. Nu o pot intelege… mai mult decat atat, nu vreau sa o inteleg.

Si daca dragostea ti se pare un sentiment atat de contradictoriu prin starile cu ajutorul carora se construieste trebuie sa iti spun ca pentru a simti dulcele este necesar ca mai intai sa gusti amarul. Daca nu simti amarul, dulcele nu va avea acelasi gust inaltator.

Cu riscul ca ma voi repeta, eu consider ca daca nu traiesti cu intensitate orice stare prin care treci, fie ea buna sau mai putin buna, nu traiesti deloc. Prefer sa iubesc si sa sufar decat sa nu cunosc acest sentiment si sa nu am nicio grija sau tristete. Stiu ca sunt precauta, nu ma arunc in freza cu prima ocazie, ca nu sunt nebuna, sincer, dar si cand o fac, o fac cu tot sufletul si greu te mai intelegi cu mine.

Nehotararea, pot sa zic, astazi este in terenul tau. Sper sa stii ce sa faci cu ea. Sper ca o sa te gandesti bine. Si mai sper ca o sa iei o decizie buna. Buna pentru tine si, candva, buna si pentru mine.

Later edit: Sunt nebuna, nu ma luati in seama!

