Etichete

,

Da, asta am aflat aseara. Si sunt foarte mandra. Imi pare bine ca totul s-a intors acum la normal si ca am din nou un best friend aproape.

Desi m-a dezamagit la un moment dat, a fost tot pentru mine si binele meu. Asa zice el, insa tind sa il cred caci il cunosc prea bine. Ne-am jucat cu focul…fiecare cate putin, atat cat sa simtim miros de ars. Apoi am fugit. Fiecare cum a putut. E bine ca am inteles asta, ca nu era decat un joc. Stiu, imi place sa ma joc, dar atunci parca nu vroiam sa se termine asa de repede jocul…m-am simtit ca si cum cineva mi-a luat jucaria de sub nas.

Imi pare bine ca nu m-am suparat rau atunci caci daca o faceam, acum situatia era diferita. Am ales sa il inteleg si pe el. Si mi-am dat seama ca e mai bine asa. De fapt, asa e perfect. Aseara ne-am reluat conversatiile obisnuite…gagicile lui, problemele mele, ideile lui, tampeniile mele, facultate, tatuaje, pierceuri, fete proaste, fete mai putin proaste, relatii esuate, indiferenta si multe altele.

Asa ca, beib, iti multumesc ca esti din nou alaturi de mine, ca imi faci zilele mai frumoase si ca ma iubesti din nou ca la inceput. Stiu ca nu sunt usor de inteles, dar tu stii cum.

XOXO muah muah (ca sa il citez pe Teo)

