Etichete

Mda, asa mi s-a spus in ultimul timp…si cica nu era de rau, era un alint. Tind sa cred ca nu era nimic…nici de bine, nici de rau, nici alint, nici mustrare. E adevarat ca nu am inca o vasta experienta de viata, dar atat cat am o valorific la maxim.

Am crezut in tine si am vrut sa  fiu acolo…nu vrei sa ma lasi…e ok, sa sti. Nu trebuie decat sa zici. Cine sunt eu sa te retin sau sa iti retin atentia? Ideea este sa vorbesti, sa zici ce vrei si ce te doare, daca te doare. Nu vreau mai mult. Ma enerveaza la culme joaca asta aiurea de-a v-ati ascunselea… Nu m-am nascut ieri. Si chiar de ma nasteam, era dreptul meu sa cunosc deciziile ce ma privesc.

Nu mai inteleg nimic, sincer. In mintea mea este o lupta. O lupta cu mine. Si acest tip de lupta este cel mai greu. Cine sa castige?

Ti-as fi recunoscatoare daca ai pune punct acestei situatii, daca ai rezolva-o intr-un fel sau altul. Cum iti este tie mai bine!

Eu oricum ma tin de promisiunea facuta si te asigur ca voi fii acolo de fiecare data cand vei avea nevoie si imi vei cere ajutorul…daca il vei cere…Nu voi fugi!

Si daca renunti, vreau sa stii ca eu nu o sa  renunt. O sa iti inapoiez ce mi-ai oferit…dar nu voi uita! Gandeste-te bine la ce faci, caci si eu m-am gandit poate mai mult decat trebuia!

