Etichete

, ,

Mda, am fost si la parada… si m-am intors profund dezamagita…de parada!

Sa fie criza motivul? Poate ca aveau buget limitat…ma gandesc si eu. Anul trecut si acum 2 ani nu au fost alegeri electorale, iar parada militara de 1 decembrie era Parada, nu o imitatie proasta. Acum am vazut doar 3 avioane, 4 proiectile, bombe, ce or fi ele si niste tancuri si gata parada. Si-au batut pur si simplu joc de noi de data asta.

Si-au mai spalat rusinea cu acei cai superbi de la sfarsit. De ei am ramas sincer impresionata…ce mandrii  si drepti mergeau, ce ingrijiti erau…cu adevarat minunati.

Iar dupa asta a venit cireasa de pe tort…am ras de n-am mai putut… Cum, frate, sa defilezi cu masinile de gunoi si cu alea care spala strazile? Atat de rau am ajuns? Sper ca nu! Sper ca a fost doar o greseala sau ca au incheiat asa pentru ca inainte au defilat caii…si in caz ca faceau ceva cah sa fie in zona…Sper ca asta e motivul!

Nu am facut multe poze pentru ca nu am avut la ce, dar caii nu puteam sa ii ratez. Si am si dovada cu masinile de spalat strazile, in caz ca nu ma credeti!

