Etichete

, ,

Imi place  sa ma gandesc la tine si la ce ar putea fi intre noi…

Imi place sa ma uit seara pe geam si imi imaginez o noapte in doi.

Aseara, m-am pus in pat pe la vreo 2, dar nu am avut somn… Ceva nu ma lasa sa dorm. Probabil ca era gandul tau… Mi-am scos mp3-ul din geanta si am ascultat muzica. Melodii ce imi amintesc de tine, care sa ma linisteasca…sau care sa ma agite si mai tare. Nu pot umbla cu jumatati de masura… Fie ca ma bucur sau sunt trista, o fac cu toata inima. Oricum s-ar intampla, voi sti ca am trait la intensitate maxima. Asa ceva nu ai cum sa regreti, dar nici nu ai cum sa uiti.

Revenind la noaptea de ieri. Muzica din casti si intunericul din jur erau perfecte, se imbinau minunat. Mai trageam cu ochiul pe geam, din cand in cand, ma uitam la miss Luna si la stele… De ce stelele pot fi mereu impreuna noaptea? Atunci cand toata lumea doarme, ele se iubesc…isi arunca sclipiri si raze, ca si cum ar spune „Te iubesc”…

Poate ca sunt de vina si vremea de afara si natura pentru starea mea actuala… mi-e greu sa vad atata galben si aramiu… Cred ca de asta nu imi place toamna… Este ca si cum te-ai desparti de cineva drag. Si ma gandesc ca in curand se va asterne uitarea… Dar nu si peste gandurile mele… Eu nu uit decat lucrurile rele, iar tu esti printre cele mai bune lucruri pe care le-am trait vreodata. Stiu, nu am trait mult, sunt un copil, dar atat cat am trait este de ajuns ca sa imi dau seama care lucruri imi fac bine si care, nu.

Noaptea e cel mai bun sfetnic, asa se zice. Incep sa cred din ce in ce mai mult in vorba asta… Caci noaptea ma asculta mereu, nu e ocupata, nu are nimic de facut… Ea asculta ganduri si se hraneste cu ele. De asta e asa de prietenoasa…cu noi, ea a trecut prin toate…

Sper sa ne mai intalnim si la noapte, in gand… sa-ti spun ce am mai facut…

De ce si cum mai rad sau plang…

