Etichete

,

Navighez de ceva timp pe YouTube in speranta de a gasi ceva ce merita ascultat. Gasesc in schimb multa muzica de zebnguiala…asa ceva nu e de ascultat…imi place bassul, dar nu in momentul asta. Stiu ca e la moda, insa il prefer in cluburi sau la petreceri.

Imi aduc aminte de o artista foarte buna pe care am descoperit-o in timpul liceului, Zaho.

Zaho s-a nascut si a crescut pana la varsta de 18 ani in Algeria, intr-un cartier popular. A inceput sa studieze chitara de la varsta de 7 ani, fiind indrumata de tatal ei. La 10 ani, ea stia deja repertoriul lui Francis Cabrel.

« J’étais la seule fille du quartier à jouer au foot avec les mecs, la seule à jouer de la guitare » – Eram singura fata din cartier care se juca fotbal cu baietii, singura care canta la chitara.

In anul 1999, pleaca impreuna cu familia sa in Canada.

« Là-bas, c’est chacun pour soi. Vu que j’étais isolée, je me suis demandée quel était vraiment le rêve de ma vie. Et j’ai compris que c’était de chanter ». – Acolo, esti pe cont propriu. Vazand ca sunt izolata, m-am intrebat care este, cu adevarat, visul vietii mele. Si am inteles ca este acela de a canta.

Nu va mai plictisesc, o sa descoperiti singuri in ce consta succesul lui Zaho.

Sper ca v-a placut! 😀

