Etichete

, , , , ,

Tinand cont ca nu am mai fost demult la un concert sau cel putin la o „prestatie” a unei trupe romanesti, m-am gandit ca asta este momentul oportun. Ana, prietena mea si presedinta fan-clubului Simplu, mi-a propus deplasarea, iar eu am aceptat incantata.

Platza Mall implineste 5 anisori de succes si cum poti sarbatori mai frumos decat cu niste concerte? Pe 10.11 a concertat Directia 5, ieri a facut show trupa Simplu, iar astazi Cream va fi cea care va sustine un recital.

Va spun sincer ca, desi trupa Simplu rezista de ceva timp pe piata romaneasca, sunt foarte proaspeti… Nu sunt o fana inraita, dar nu poti sa nu iubesti pe cineva cu atata voie buna, chef de distractie, dezinvoltura… Orice ar face, ei sunt mereu cu zambetul pe buze si reusesc intotdeauna sa te binedispuna. M-am distrat copios si recomand tuturora, copii, adulti, mamici, tatici, bunici sa urmareasca un concert de al lor. Nu vor regreta! Pofta de viata este molipsitoare, believe me!

Mai jos o sa pun cateva poze ca sa vedeti si voi, cei care nu ati fost la concert, ce ati pierdut.

Simplu

DSC03645

Piticu`

Smiley&Piticu`

Imu` Romaniei

Da din cap...

Makarena By Smiley, Piticu` & Omu`Negru

Piticu`si un pici

CRBL

