Etichete

, , , ,

Astazi ma simt din nou din alta lume, dar nu o sa ma las coplesita. Azi am de gand sa fac schimbari radicale in viata mea. Nu stiu de unde o sa incep…poate o sa incep cu dulapul sau cu lista mea de prieteni…hmmm…”prieteni”… Oricum, nu o sa stau prea mult sa meditez, macar o data in viata mea sa fac ceva din instinct, nu dupa ce imi petrec ore gandindu-ma daca e bine sau rau. Nu stiu daca e bine cum procedez, insa vreau o schimbare.

Stiu, o sa imi spuneti sa ma vopsesc sau sa ma tund…am facut deja asta, dar nu e de ajuns! Asa ca voi merge mai departe. Ceva din anturajul meu nu imi face bine, imi strica in fiecare zi dispozitia de la o vreme incoace. Saracul dulapul meu…imi vars nervii pe el si pe hainele mele… Este si asta un mod de a scapa de furia interioara, dar nu va inlatura cauza furiei, radacina ei.

De ce sa ocolim atat subiectul? Sa trecem odata la treaba si sa punem punctul pe „I”.

  • Urasc sa fiu luata peste picior.

Oricine face acestu lucru poate sa isi ia ramas bun de la mine. Nu sunt genul care sa accepte tot felul de prostii, de vorbe spuse la caterinca. Sa fiu sincera, nici nu prea am simtul umorului, nu imi plac glumele, iar cand eram mica nici sa rad nu stiam…asa ca…imaginati-va!

  • Nu imi place sa fiu indusa in eroare.

Nu ma face sa cred un anumit lucru pentru ca mai apoi sa imi zici ca am inteles eu gresit. NU! Cel putin fi sincer cu mine si spune-mi ca te-ai razgandit, poate pedeapsa va fi mai blanda.

  • Nu imi place sa ma trezesti din somn.

Oh, Doamne…cea mai mare greseala! Andra poate sa confirme…pe ea mi-am varsat nervii ultima oara. Sorry!

  • Nu imi place sa ma lasi sa astept.

Desi, de obicei, ajung mai devreme la locul stabilit as prefera sa fi acolo la fix. Nici mai devreme, nici mai tarziu. La fix. Sau daca promiti ceva, sa te ti de cuvant. Asa e frumos, nu cred ca sunt pretentioasa.

Ar trebui sa inchei aici caci timpul ma preseaza, am multe de facut… De acum incolo eu te las, nu ma mai intereseaza de tine. Nu o sa ma mai gandesc. O sa astept sa vina de la tine, eu am facut tot ce am putut… Nu pot sa te oblig si, in plus, nici nu vreau, nici nu am de ce… O sa vi singur la un moment dat, stiu asta! Asa ca….DE CE ATATA PANICAAAAAA???

Have a nice day :):P

Asta e un bonus…Enjoy!

