Etichete

, , , ,

  • De ce EU?

Nu am facut nimic, nu cred ca merit. Eu am avut incredere in tine, in vorbele tale. In faptele tale…sau, mai bine zis, in disimularile tale. Nu-i drept. Nu am facut decat sa tin la tine si sa-mi doresc mai mult de la noi. Se pare ca tu nu ti-ai dorit acelasi lucru, nici macar nu te-ai gandit vreodata la mai mult. Chill, asta nu-i o problema! Voi trece peste… peste tine, peste amintirea ta, peste amintirea noastra…!

  • De ce ASA?

Buna intrebare….m-am gandit mult la un raspuns, dar nu am gasit niciunul. De fapt, de ce sa mint? Am gasit unul, dar mi-e greu sa il accept…mi-e greu sa cred ca tu ai actiona din asemenea instincte sau poate nu vreau sa cred acest lucru. Oricum ar fi, daca tu ai crezut ca asa e bine inseamna ca asa este. Este bine…pentru tine!

  • De ce ACUM?

Probabil te-ai gandit ca alta sansa nu o sa mai ai sau cu cat o faci mai repede cu atat mai bine… In puii mei, totusi, ai fi putut alge un alt mod de-a o face.

  • De ce nu o sa mai fie ce a fost odata?

Sa iti zic sincer: Pentru ca tu ai decis! Tu ai ales asa! Oh, nu, sper sa nu intelegi gresit! Nu te condamn, nu te invinovatesc de nimc! Sunt furioasa! M-ai pacalit, te-ai jucat cu mine si cu mintea mea! Sunt furioasa ca am crezut in tine si in privirea ta! Eu sunt de vina, pe mine sunt furioasa! Tu ti-ai facut datoria de baiat! Spun datorie caci peste tot vezi acelasi scenariu, de parca asta este slujba voastra! Si o faceti atat de bine…nu va scapa niciun detaliu. Sa-ti spun drept, m-ai prins cu garda jos, nu eram pregatita de asta resimt atat de tare lovitura.

  • De ce a fost asa frumos inainte?

As putea scrie pagini intregi legate de aceasta intrebare. Voi ramane, totusi, la lucrurile importante:

~pentru ca era dezinteresat, in primul rand

~pentru ca ma imbratisai cu sufletul, nu doar fizic

~pentru ca ma priveai frumos

~pentru ca eram speciala pentru tine

~pentru ca erai langa mine mereu

~pentru ca puteam sa vorbim orice, tu mai ntelegeai si imi impartaseai ideile

~pentru ca ne jucam

~pentru ca langa tine eram EU

Pentru toate lucrurile astea iti multmumesc! Tot in virtutea lor, iti promit ca nu vei fi o fila prafuita din cartea vietii mele, ci vei fi prefata! Nu ti-am fagaduit coperta fiindca ii e destinata mamei, sper sa nu te superi…

Iar pentru cei ce citesc acest articol si nu prea inteleg ce e cu el, va spun asa: Ganditi-va de 3 ori inainte sa luati o decizie, sa facti un lucru. Ganditi-va cum va este mai bine voua, dar cum ii este si celui de langa voi! Ganduti-va ca orice faceti il va influenta.

Noapte buna!

P.S.:  O imagine face cat 1.000 de cuvinte!

love_thyself

