Etichete

, , , ,

i-love-you-hate-you-i-miss-youDoamne, ce sentiment ciudat… Il simt in fiecare por al trupului, in fiecare gand si il descopar in fiecare fapta… Ma gandesc adesea la ceea ce nu fac bine, nu suficient de bine ca sa ma intelegi si sa imi dai atentia cuvenita. Nu reusesc sa imi dau seama, nu reusesc sa iti dezvelesc gandirea. Poate ca iti e frica de mine, poate ai si de ce sa simti astfel, dar ar trebui sa sti ca tie nu ti-as face niciodata rau…tie, nu! Uneori sunt rea, dar nu vreau sa te ranesc, mai mult ma joc. Asa sunt eu, mai jucausa. Tu ar trebui sa sti cel mai bine, caci ma cunosti de atata timp, nu-ti sunt straina…nici eu, nici gandul sau fapta mea! Eu sunt a ta la fel cum si tu esti al meu! Probabil ti se pare ca vorbesc prostii…sincer, uneori si eu cred asta, dar ma surprind adesea suferind din aceste motive si astfel descopar ca nu-s prostii, sunt sentimente. Stiu ca de multe ori te-am dezamagit, dar sunt un simplu om si a gresi e omeneste. Nu-mi caut scuze, stiu, sunt de neiertat! Nu ma ierta daca nu vrei…o sa accept…un singur lucru, insa,  iti cer…nu ma uita, pastreaza-ma pentru tine, langa tine mereu! Asa voi face si eu! Pentru ca esti special, pentru ca tii la mine, stiu asta, pentru ca si eu tin la tine, ar trebui sa sti acest lucru, pentru ca nu mai e nimeni ca noi, pentru ca meritam…ne meritam unul pe altul, meritam sa mergem mai departe impreuna, sa facem ceva pentru noi…

Mi-e dor de tine… de multe ori mi-e dor chiar si de mine, caci am momente in care nu sunt eu, nu reusesc sa ma regasesc, sa ma adun… Atunci cand nu esti langa mine, atunci cand nu te gandesti la mine, chiar si atunci cand sunt langa tine si cu toate astea tu nu ma observi! Nu-i un sentiment placut, pe mine chiar ma doare… Nu-i o durere ce ma sfasaie, ci mai degraba una ce ma arde inauntru, ce nu ma lasa sa respir normal…uneori, nici gandurile nu mai sunt coerente…din cauza ta!! Am rabufnit… Iti mai zic o data: Hotaraste-te! Spune-mi ce vrei de la mine, de la noi si chiar de la tine!

Stiu ca tii la mine, nu poti nega asta…simt cand te tin de mana, cand te privesc in ochi si cand te strang in brate. Imi raspunzi mereu cu la fel de multa caldura pe cat iti ofer. Nu-ti fie frica sa recunosti, nici mie nu imi e, nu in fata ta. Ti-am zis de atatea ori cat tin la tine, cat imi lipsesti…si tu…? Tu ce faci? Tu te joci cu mine! iti zic eu. Tu nu esti hotarat! Tu nu vrei sa risti nimic…nu pentru mine, nu pentru noi! Tu vrei, poate, altceva!

Este bine, sincer! Nu trebuie decat sa spui si te voi lasa, te voi elibera de gandul meu…si voi incerca sa imi eliberez gandul de imaginea ta. Daca tu nu ma vrei, de ce te-as vrea eu? Nu,nu te mai vreau, nu vreau pe cineva care nu ma vrea…nu e echitabil. Asta nu inseamna ca te voi uita. Nu, niciodata! Eu uit doar lucrurile rele din viata mea. Tu esti un lucru bun! Nu vreau, nu pot sa te uit!

Citeste si gandeste-te la ce lucruri minunate te impinge un sentiment frumos… Citeste si gandeste-te la ceea ce iti face bine si te motiveaza…o floare, un zambet, mirosul primaverii, un vis frumos, o dorinta arzatoare…o iubire frumoasa!

