Etichete

, , , , , , , ,

  • Marea – nu e nimic mai frumos si mai linistitor decat marea… nimic mai relaxant decat muzica valurilor si nisipul fierbinte ce-l simti in talpa
  • Cola – nu stiu de ce, nu ar trebui sa imi placa, dar ca orice om imi doresc lucruri interzise
  • Sa vorbesc cu Ana si Bogdan – pur si simplu
  • Sa mananc inghetzata iarna – pentru ca nimeni nu vrea sa manace cu mine
  • Sa merg pe stadion la meciurile fratziorului meu (si nu numai) – pentru ca ma simt in elementul meu… pot sa tip, sa urlu, sa sar si nimanui sa nu i se para ceva deplasat
  • Sa ma culc tarziu si sa ma trezesc tarziu – nu exista o explicatie pentru asta
  • Ca nu am niciun viciu – nu fumez, nu beau…
  • Spontaneitatea – nu e punctul meu forte, dar lucrez la asta 🙂
  • Michael Jackson – pentru ca e UNIC
  • Light Blue (D&G) – pentru ca e fresh
  • Bendeac – pentru ca e al naibii de amuzant
  • Jeleurile – sunt o tentatie de fiecare data
  • Prietenii adevarati – indispensabili
  • Adidas – not Nike
  • Imbratisarile – pentru ca sunt mai sincere decat un sarut
  • Bullet „A fost odata” si „Abravia” – pentru ca sunt niste melodii de-a dreptul geniale in care ma regasesc uneori
  • Twilight – pentru ca mi-as dori o iubire rupta din basme
  • Sa port pantaloni largi – pentru ca se uita lumea ciudat la mine
  • Ciocolata – without it I am dead
  • Fotografia – pentru ca ma ajuta sa pastrez o amintire vie
  • Mc Donald`s – pentru ca e la indemana
  • Mango – pentru ca se potriveste stilului meu
  • Fotbalul – asta e in sange…
  • Cristi Chivu – pentru ca are caracter
  • Bijuteriile – pentru ca sunt fata
  • Florile – doar daca vin alaturi de un cadou
  • Sa ma joc cu Bogdan – pentru ca sunt rea >:)
  • Sa ma gandesc la perioada liceului si gimnaziului – pentru ca e cea mai frumoasa perioada din viata unei persoane
  • Sa calc in balti – e o prostie, stiu, dar imi place
  • Sa ma plimb prin ploaie cu cineva la care tin
  • Sa fiu laudata – asta vrem cu totii
  • Lotiunile de corp hidratante – pentru ca am nevoie
  • Baietii bruneti – pentru ca sunt mai sexy
  • Sa ma uit dupa fete pe strada – obisnuinta, cred…sper!
  • Sa visez – pentru ca nu e interzis
  • Sa merg in MAXX – pentru ca imi place muzica de acolo
  • Sa corectez cand cineva greseste
  • Metin – un joc destul de bun, dar ca orice joc omoara neuroni. Deci, NOT!
  • Sa ma dau cu placa de snow – you should try it!
  • Caii si cainii – nu pisicile!!!
