Etichete

, , , ,

aDe ce zic asta? Pentru mine, cam asta este… Sa vedem logica!

DEX-ul explica iubirea ca pe un sentiment de afectiune fata de o persoana de sex opus. Atunci cum explicam atasamentul fata de o persoana de acelasi sex? Multi ar putea spune: „Este vorba de lesbianism sau homosexualitate”. Dar nu la asta ma refer, ci la prietenia sincera si dezinteresata dintre 2 sau mai multe persoane. Eu si prietenii mei suntem legati de un sentiment puternic de afectiune. Putem spune ca ne iubim, chiar. Chiar aseara m-am intalnit cu cel mai bun prieten al meu, Bogdan. Nu m-am putut stapani si l-am strans tare in brate spunandu-i cat de tare mi-a lipsit in perioada in care nu prea ne-am vazut. Cu Ana mi s-a intamplat la fel. Uneori ma emotionez in asa fel incat abia ma pot stapani sa nu plang.  Sa depasim totusi momentul…

Cum va explicati faptul ca v-ati indragostit exact de acea persoana? De ce nu de altcineva? De ce nu de cineva care, poate, v-a fost mereu alatui, care v-a sustinut necoditionat? Cum de v-ati indragostit tocmai de fata/baiatul care v-a acordat cea mai putina atentie sau care nici pe aceea nu v-a daruit-o ori chiar mai rau: v-a luat mereu peste picior? Nu vi se pare o loterie dragostea?

De multe ori evit sa ma implic afectiv intr-o relatie doar din dorinta de a nu iesi ranita din acest joc… Poate ca ar trebui sa fiu mai deschisa, insa experientele pe care le aud sau la care iau parte ma fac sa fiu din ce in ce mai scepticain ceea ce priveste dragostea.

Un bun prieten imi zicea cu ceva timp in urma: „Dragostea e doar un sentiment de atasare”. Initial l-am contrazis,insa cu timpul incep sa ma conving de adevarul ascuns in enuntul asta. De multe ori esti tentat sa ramai intr-o relatie, chiar dak nu mai este ceea ce a fost odata, doar din simplul motiv ca te-ai atasat de acea persoana, ca te-ai obisnuit cu ea si cu obiceiurile ei. Oare asta nu inseamna altceva decat dragoste?

In plus, daca dragostea este asa de frumoasa si minunata, de ce multi oameni aleg sa isi puna capat zilelor din pricina dezamagirilor?

Asta e un joc macabru…

